niedziela, 20 kwietnia 2014

Eeeee... Sorka?

To niestety nie jest rozdział!
Na początku chciałybyśmy was przeprosić z całego serca, ale następny rozdział pojawi się dopiero za tydzień w niedzielę. Wiem, że pewnie zaraz pełno osób będzie miało wąty dlaczego tak długo muszą czekać, ale zaraz wszystko wytłumaczę.
Jak pewnie wiecie od środy mam testy (ja pierdolę) i po prostu już w tej chwili się denerwuję i powtarzam wszystko co mogę. Na dodatek są teraz święta więc albo ja jadę do gości albo oni do mnie. A na domiar wszystkiego mój chłopak się rozchorował i musiałam się nim opiekować. Mam nadzieję, że zrozumiecie.
A Julka była niestety w szpitalu. Ma coś z nerkami jeżeli dobrze zrozumiałam i też nie może napisać rozdziału.
Mamy nadzieję, że nas zrozumiecie bo to jednak jest trochę pogmatwane.
No i spóźnionych WESOŁYCH ŚWIĄT! NO I MOOOOOKREGO DYNGUSA.
Kochamy was :*

1 komentarz:

  1. wesołych świąt dziewczyny :*
    nie boj się będzie dobrze XD
    życzyę żeby wszystko było dobrze z tymi nerkami

    OdpowiedzUsuń