czwartek, 16 maja 2013

PRZECZYTAJCIE

Oprócz tego bloga piszę jeszcze dwa inne opowiadania, które piszę z kuzynką. Pisząc z drugą osobą jest mi dużo łatwiej, bo razem jest łatwiej wymyślić coś sensownego, ciekawego. Poza tym rozdziały pojawiają się szybciej.
W tym blogu pierwsze dwa rozdziały było mi bardzo łatwo napisać, natomiast ten już gorzej. Niby mam pomysł, ale ciężko to ubrać w słowa, a nic innego nie mogę wymyślić. Wiele osób pyta mnie kiedy będzie kolejny rozdział, ale ja nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Mam napisane pół rozdziału, ale myślę, że jest beznadziejny i napiszę go jeszcze raz.
No ale teraz przejdę do rzeczy. Chodzi o to czy jest tutaj chętny ktoś, kto czytając pierwsze dwa rozdziały pomyślał "fajnie było by to pisać", miał w głowie wyobrażenia co mogłoby być dalej. Bardzo mi zależy, aby ktoś dołączył do pisania ze mną. Pisałybyśmy albo po rozdziale, albo po dwa rozdziały.
Jeśli jest ktoś chętny, napiszcie mi kolejny rozdział, albo chociaż kawałek. Możecie napisać co chcecie.
Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi!
Wysyłajcie rozdziały do poniedziałku na maila: agnieszka.damian@onet.pl
Jeśli chcecie wiedzieć jakie są statystyki bloga to proszę:




1 komentarz:

  1. Sama piszę blog z przyjaciółką i jest mi dużo łatwiej :) jak będę miała więcej czasu to do cb napisze :)

    Nominowałam cię do Libster Award
    więcej na: http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/p/wow.html

    OdpowiedzUsuń